Aby opieka nad wynajmowanym mieszkaniem przebiegała płynnie, obfitując w najemców, trzeba mieć na uwadze, że z reguły nie wiążemy się z rzeczami, które do nas nie przemawiają. Gdzie, jak obrazują to badania – końcowej oceny użyteczności i wartości produktu dokonuje się w czasie mniejszym niż 90 sekund. Z czego 90% kryterium stanowi kolor.
Jak więc wobec danego stanu rzeczy przekonać do oferty potencjalnego odbiorcę?
Wykorzystaj bardziej sugestywne multimedia – opieka nad wynajmowanym mieszkaniem a element dobitności
A dokładniej takie, które pozwolą na głębsze i wnikliwsze zaznajomienie się z mieszkaniem i ofertą. Tj. panoramiczne, interaktywne zdjęcia umożliwiające całkowitą wizualizację przestrzeni. A w tym pozwalające na tzw. wirtualne spacery.
Zdjęcia danego typu, ponieważ generuje się je w odniesieniu do jednego, centralnego punktu pomieszczenia z każdej możliwej strony w zasięgu 360°, układając potem w sferę, dają pełny obraz wnętrza.
Tak sklejone fotografie można również przybliżać. Skupiać w danym obszarze, co dostarcza złudzenie rozglądania się i w zasadzie doświadczenie imitujące interakcję.
Prezentacja danego rodzaju, z uwagi na szerszą możliwość wejścia w kontakt z nieruchomością, zwiększa poziom zaangażowania i zainteresowanie odbiorcy. Gdzie jednocześnie, ponieważ wychodzimy ponad standard i utarty sposób przedstawiania mieszkania, stwarzamy wrażenie solidności i profesjonalizmu. A równolegle dostarczamy klientowi poczucie (poprzez szansę dobitniejszego i całkowitego skonfrontowania się z lokalem), iż jego komfort i dobrostan są dla nas istotne i wiążące.
To, aby opieka nad wynajmowanym mieszkaniem nie przybierała formy stałego poszukiwania zainteresowania/najemców, sprawia, że budujemy silną relację i powiązania. Gdzie w dużym stopniu spina się klamra, odpowiadając za przekonanie odbiorcy do oferty, zachęcając do podjęcia działania.
Skup się na podkreśleniu doświadczenia, które stanie się udziałem klienta – opieka nad wynajmowanym mieszkaniem w obliczu wzbudzania określonych emocji
Wymaga to znalezienia odpowiednio klimatycznego w lokalu zakątka, który taki adekwatny rodzaj komfortu najemcy zapewni. Trzeba go następnie przedstawić w możliwie jak najbardziej ekspresyjnej i „intensywnej” postaci w ramach zdjęcia lub w innej formie prezentacji.
Aby podejść do tego przedsięwzięcia właściwie, należy wiedzieć z góry, jaki rodzaj emocji i doświadczenia dla klienta, chcemy uwydatnić. Należy więc przyjąć koncentrację na jednej wybranej emocji (jak w wypadku wspomnianym tutaj). A następnie ustawiać się pod takim kątem, aby ów uczucie dało się: „zamknąć” w obrębie fotografii, przygotowanej scenerii lub tonacji.
Nie przez przypadek znaczące będą tu również odpowiednio wyglądające dodatki aranżacyjne oraz sposób oświetlenia miejsca.
Stąd, aby efekt był wystarczająco uderzający i jednoznaczny dobrze jest dysponować człowiekiem i narzędziami, które ów punkt widzenia będą klientowi w stanie adekwatnie zaakcentować i dostarczyć.
Wówczas opieka nad wynajmowanym mieszkaniem będzie dla właściciela lokalu de facto tym, czym powinna być zawsze. A więc przyjemnym stanem formalnym, w czasie gdy dla samego najemcy zwieńczeniem jego oczekiwaniom.