fbpx Skip to content

Blog

Prowadzenie mieszkania – jak stworzyć elektryzujący Landing Page dla lokalu?

O ile prowadzenie mieszkania z reguły nie wymaga rozmachu przypisanego sprzedaży nieruchomości. O tyle posiadanie niecodziennego narzędzia do promocji zawsze zwraca się jako wydatny atrybut do przedstawiania walorów lokalu.

Jak więc zbudować uderzające wrażenie o miejscu w oparciu o odpowiednio przygotowaną stronę typu Landing Page?

Prowadzenie mieszkania a nietypowy sposób prezentacji

Jak już przy tej okazji wspomniano, nie kupujemy rzeczy miałkich, byle jakich i niewyszukanych. Gdyż, jeśli noszą one ślady powszechności, nie stanowią dla nas łakomej ekskluzywności – czynnika odpowiedzialnego za chęć posiadania lub doświadczania. W pragnieniu odbicia się od szarej rzeczywistości.

Jest to główny powód, dla którego Landing Page, jeśli mamy w zamyśle rentowne prowadzenie mieszkania na wynajem, powinien być mocny. A także uderzający i elektryzujący. Tak, aby wydobyć na powierzchnię wrażenie o unikalności, niebywałości i możliwej wystawności naszego lokum.

Jak prezentować atuty lokalu, aby prowadzenie mieszkania na wynajem przynosiło dochody?

Te aspekty stanowią bowiem dla odbiorcy element poświadczający o wyszukanym doświadczeniu, które stanie się tu częścią jego (nie)zwykłej codzienności.

Postaw na niestandardowy sposób przedstawiania walorów, czyli prowadzenie mieszkania od strony budowania zainteresowania

Typowy Landing Page, z uwagi na trzymanie się określonych schematów przy jego tworzeniu, traci na sile, wyrazie i znaczeniu. Co eksponuje, że aby wybić się z tego utartego stylu kreowania dobrego wrażenia o nieruchomości, trzeba sięgnąć po mniej obiegowe środki.

Aby więc prowadzenie mieszkania na wynajem przekładało się na wymierny profit, można na przykład:

Jak budować dobre wrażenie o nieruchomości? Prowadzenie mieszkania na wynajem a kluczowe aspekty decydujące o rentowności.
  • wykonać materiał video z faktycznej nieruchomości. To znaczy, gdzie w ramach pierwszej sekcji stawiamy odwiedzającego w perspektywie otwierających się przed nim drzwi, za którymi dostrzegalny staje się przekrój odpowiednio przyszykowanego miejsca. Dla przykładu w wieczorowej aurze wobec klimatycznego oświetlenia i ekskluzywnych dodatków, które obiektyw aparatu łapie niespiesznym, powłóczystym ruchem, przesuwając się od lewej do prawej;

  • zrobić przejście od tak zbudowanego nagłówka do kolejnego odcinka, gdzie interaktywny element z korytarzem lub przedsionkiem naszego mieszkania bądź jego zdjęcie, ulokowane centralnie na całej szerokości, wobec scrollowania przez użytkownika do następnego elementu: „rozwija” lub „rozpościera” drogę do tej sekcji;
  • w czasie gdy następujący segment przesuwa po prawej stronie odpowiednie ujęcia przestrzeni użytkowej. Po lewej zaś utrzymuje statycznie w jednym miejscu przygotowany dla nich opis. A wraz ze scrollowaniem następuje asynchroniczne przejście i zmiana szyku prezentacji tych elementów. Co kończy się wypośrodkowaną sekcją z wyskakującym oknem modalnym przedstawiającym szereg innych zdjęć nieruchomości lub dostarczającym możliwość wirtualnego spaceru, czy innego rodzaju interakcji.

Sposób wykonania tego jest już kwestią mniej lub bardziej finezyjnej wyobraźni. Niemniej, jeśli liczymy na to, że prowadzenie mieszkania na wynajem powinno przynosić miarodajny profit, nie warto celować w banalność. Tudzież w typowość i oklepanie. Jako że aspekty te nie służą jako elementy budujące wrażenie o ponętności lokum.

Jeśli chcesz zamknąć potencjał posiadanej nieruchomości w komplecie najemców i długoterminowej lokacie zysków, wyjdź tej możliwości na spotkanie: