fbpx Skip to content

Blog

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami – nietypowe sposoby pozyskiwania klienta

O ile niestandardowy styl prezentacji marki oraz wyszukana oferta to zawsze dobre metody na to, aby wynajem i zarządzanie nieruchomościami wiązało się z wymiernym zyskiem. O tyle istnieje szereg innych sposobów przyciągania klienta.

Jak więc podejść do tego zagadnienia, aby pozyskać zainteresowanie?

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami a wykorzystanie trendujących form prezentacji

Jednym z szybkich i obiecujących kanałów dotarcia do klienta jest aktualnie TikTok. Jako że sposób utrwalania wydarzeń bazuje tu na chwytliwych i zaskakujących, acz krótkich filmikach, dany format dosyć dobrze nadaje się do prezentacji unikalnych walorów nieruchomości. To znaczy, jeśli odpowiednio przystosujemy tworzony materiał video do grupy docelowej i samej branży.

Jak wskazują badania od Gemius/PBI, portal ten dociera do 13,4 miliona osób w Polsce. A jednocześnie, biorąc pod uwagę czas przeglądania, jest najbardziej angażującą uwagę platformą, wyprzedzając w tej kwestii serwis YouTube czy Facebooka.

Możemy więc stwierdzić, że jeżeli mamy na względzie wynajem i zarządzanie nieruchomościami oraz promocję, trafienie do wybranej grupy docelowej w tym miejscu, wydatnie zwiększa szanse przykucia uwagi odbiorcy.

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami a forma prezentacji.

Wynajem i zarządzanie nieruchomościami a łączenie sił z powiązanymi z branżą podmiotami/jednostkami

Innym nietypowym sposobem zdobywania zainteresowania są dwie spokrewnione ze sobą opcje, tzn.:

  • nawiązywanie współprac z lekko odmiennie sprofilowanymi firmami w obrębie tego samego rynku celem wzajemnego polecania własnych usług;
  • uruchomienie programów rekomendacyjnych dla najemców lub osób niewynajmujących od nas bezpośrednio mieszkania, acz widzących się stricte w roli sprzedawcy produktu.
Wynajem i zarządzanie nieruchomościami a bardziej wyszukane sposoby pozyskiwania klienta.

To pierwsze sprawia, iż prowadząc wynajem i zarządzanie nieruchomościami, zazębiamy stosunki z różnymi podmiotami z danej branży. A jednocześnie, delegując zakres zadań, których sami nie realizujemy, odbywa się to z wzajemną korzyścią. W czasie gdy druga opcja pozwala rozszerzyć pole i możliwości trafiania do większej grupy docelowej. To jest w miejsca, w które z uwagi na specyfikę i profil własnych działań, moglibyśmy nie mieć szansy dotrzeć. O ile więc nie warto się zamykać z góry na cokolwiek, o tyle rozważenie mniej standardowych, acz pogłębiających zasięg opcji, to równie dobrze umotywowany pomysł.

Jeżeli szukasz większego pola możliwości dotarcia do klienta ze swoją ofertą, jesteś w najwłaściwszym miejscu: