fbpx Skip to content

Blog

Zarządzanie wynajmem a zdobywanie klienta – co wzbudzi zainteresowanie odbiorcy?

Aby zarządzanie wynajmem mogło stanowić prosty i przyjemny proces, dobrze byłoby posiąść zdolność swobodnego przykuwania uwagi użytkownika do oferty. A w tym posiadać biegłość w kilku innych technikach o charakterze sprzedażowym.

Jakie warunki należy wobec tego spełnić, aby pozyskać najemcę?

Zarządzanie wynajmem a kluczowe aspekty psychologii

Aby w ogóle móc zdobyć uwagę kogokolwiek trzeba w pierwszej kolejności znać sztandarowe czynniki odpowiadające za modelowe zachowanie odbiorcy. Jako że to, iż uwarunkowane postępowanie istnieje, stanowiąc trzon decyzji zakupowych, w tym, gdy chodzi o perspektywę rynku nieruchomości i zarządzanie wynajmem, de facto udowodniono. Dobrze byłoby więc zrozumieć kluczowe składowe zachowania konsumenta. To jest:

  • nie reagujemy na doświadczenia/przedmioty, które nie zostały opakowane/przedstawione w apetyczny, górnolotny, korzystny dla nas sposób. Tyczy się to zarówno kwestii opisowych, jak i samej intonacji. A więc sztuki akcentowania rzeczy. Te ostatnie z kolei powinny wzbudzać przyjemne skojarzenia i emocje nieobecne na co dzień. Co, gdy mamy w zamyśle dochodowe zarządzanie wynajmem, należy rozumieć np. jako poczucie ekskluzywności. A też dostarczanie wrażenia o prestiżu lub wyrafinowaniu;
Jakie aspekty decydują o zainteresowaniu odbiorcy? Zarządzanie wynajmem w perspektywie psychologii.
  • zazwyczaj szukamy w ofercie aspektu wzbogacającego chwilę o radość, inspirację, rozrywkę i ekspresję siebie. Stanowi to też krytyczny czynnik w kwestii zdobycia i utrzymania zaufania do marki w oczach klienta (wg raportu Edelman Trust Barometer 2020).

Ten ostatni element oznacza, iż sam produkt/usługa nie jest dla konsumenta wyłącznym motywem przemawiającym za, przekonującym go do podjęcia działania. Ewentualnego zakupu. Te aspekty uzależnia w tym wypadku od sposobu, w jaki to rozwiązanie zostanie mu podane. To jest od tego, jaki przedsmak zostawi ono na języku.

Zarządzanie wynajmem w kontekście kreowania końcowego doświadczenia klienta

Należałoby więc przyjąć, że aby zarządzanie wynajmem wiązało się z szybkim pozyskiwaniem chętnych, trzeba uzbroić się w zdolność rozkładania przed zainteresowanym odpowiednio inspirującej, porywającej i stymulującej perspektywy. Co należy uczynić zarówno na etapie samej oferty, jak i mieć ku temu pewne podłoże w postaci odpowiednio urządzonego lokum.

Jak wykreować przyjemne skojarzenia i doświadczenie dla klienta? Zarządzanie wynajmem a potrzeby odbiorcy.

Ewentualnie można w tym zakresie postawić na odszukanie kogoś, kto rozumie założenia ogólnej psychologii. I na podstawie tego, co jest, odnajdzie przemawiający za przyjemnym skojarzeniem atrybut, który wewnątrz przestrzeni użytkowej może np. stanowić wspomniany przy tej okazji cichy kącik.

A następnie wyciągnie z niego esencję, odznaczając przed odbiorcą charakterystykę danego miejsca w odpowiednio wyszukany, ekskluzywny oraz wyrafinowany sposób. Tak, aby poszły za tym emocje, a więc i przeszywające, uderzające oraz dobitne wrażenie o doświadczeniu, które stanie się tu dla zainteresowanego możliwe.

Jeśli potrzebujesz przekonać do swojego lokum klienta, zobacz, jak pomagamy kreować przyjemne dla niego perspektywy: